Search This Blog

Salamku !

Monday, November 5, 2012

Mama sakit .

Seriously, even
bukan dia yang lahirkan aku,
bukan dia yang jaga aku,
bukan dia yang didik aku masa aku kecil,
bukan kerana dia ibu kekasih aku, tapi aku sayang dia.

Tapi sekarang mama sakit..
Mama Iyati memang seorang ibu yang baik..
Semua orang dia buat baik..
Marilah kita sama-sama mendoakan agar mama Iyati sihat walafiat..
Ya Allah, aku amat menyayanginya.. kau jauhkanlah dia dari segala penyakit,
sihatkanlah tubuh badannya,panjangkan lah umurnya.

Aku nak msg mama tapi takut ganggu dia tengah rehat, tapi aku msg jugak utk bagi semangat . Msg dia reply bukan mcm selalu mungkin mama tengah sakit sekarang.

YA ALLAH JAUHKANLAH MAMA IYATI BAKAR DARI SEGALA PENYAKIT.

LOVE YOU MAMA. SEMOGA CEPAT SEMBUH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...