Search This Blog

Salamku !

Friday, December 14, 2012

Aku rindu dia .


Hanya Allah yang tahu..aku rindu dia..
Kalau diizinkan orang tuaku..dah lama aku ke kediamannya..
Sekejap pun jadi laa..and kalau dekat dah lama dah aku pergi tanpa izin.. :)
Masalahnya pergi sana dalam 3 jam.. aduhaiiii...
Izin pulak orang tua aku. Tetiba hilang lama-lama.
Hari ini aku ditempat kerja berperasaan pilu merindui wanita itu,
Sejujurnya,tetiba air mata berlinang..aku memang sangat rindu dia.rindu sangat-sangat..!
Ku mohon padamu ya Allah panjangkan umurnya..
Eratkan silaturrahim antara kami..mohon dijauhkan perasaan negatif antara kami..
Aku amatttt merinduimu Puan I**** .
Walaupun nanti akan ada yang baru..jangan lupakan aku .
Sayang Puan sangat-sangat! Tidak pernah ku lupa untuk mendoakan yang terbaik untukmu .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...