Search This Blog

Salamku !

Wednesday, December 15, 2010

Isi hati

Sekarang aku try nk masak asam pedas..
huh..!! si Eyan nie suka mkan tu lak..
aku da laa tk pena masak asam pedas..
p tk pe laa..t aku blaja..
masak senang je..tk la sesusa math yg blaja kt skola tuhh..
hmm..tu ary eyan ckp aku cm owg tua..
mcm mk dye pn ada..malam2 pk sok nk masak pe..
dh tu tnggungjawab aku..mcty laa kne pk..
haishh..aku bukan cm owg lain..aku susa nk kua..
lau nk kua kne wt kje umah dulu..
kdg2 kje umah da siap pn tk ley kua jgak..
ex aku dulu ejek aku dk kecik..
mne pg sume nk kne ad mk bpk..
beli baju pn mk bpak teman..
tk tau la aku..ble nk bebas nihh..tp ok la..dorang paham aku..
dorang tk kesa..lau cple tk jmpe..
ok la tuhh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...