Search This Blog

Salamku !

Monday, August 15, 2011

Dup dap Dup dap .. ~







Dup dap Dup dap .. jntung aku..
tme abah yan tnye bpe pointer aku..
huhhhh..cm nk mlompat kluar dr kereta uh..
nk dbndingkn ngn eyan uhh..
mmg jauh sekali la kn..
trer gle dk uhh.. 3. ++
*pointer sbnar drhsiakan .

Abah  :  mie pointer bpe?
Aku    :  errr.. pe bah ?? pointer? ermm..alamak.. ye tnye pointer lak..
Abah  : 3 lbih eyh..
Aku    : Ermmm.. tk smpai pn bah.. sambil tersenyum malu.. 
Abah  : 2.8 eyh??
Aku    : Aduhh bahh.. udah2 ler tnye.. tnye soklan lain lak..
             erm.. t sem nihh nomy ckp .. :)
Abah  : Nanti lawan ngn yan mie..
Aku    : Tk ley.. tu sifu nomy ..hehehe :)
Abah  : Blaja btul2 mie .. utk mse depan nomy gk .. klu abah blja msti dpt 3 lbih je..abah melawak..
Aku    : Ye bah .. lepas drpd tuhh aku asyik trsenyum sowg2 je.. aduhh segan gle kott..


Conclusion :
Tolong lahh nomy blaja btul2.. kau nie malas sangat..
kau bukannya bodoh sangat.. kau malas.. malas nk wat exercise.. cmne kau nk trer subject math klau cm nihh perangai kau..!

      

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...