Search This Blog

Salamku !

Friday, September 9, 2011

Panas Hati !



Hey !!!kau.. da la datang melepak kat bilik aku..
Pastu buat bising..da macam nie bilik kau je kan..
Siap ajak membe-member kau lagi suruh datang bilik aku..
Apahal kau???
Langsung tak hormat orang..
kalau korang datang bising-bising pasal study tk pe gk..
Ini dok mencarott dalam bilik aku..
heyyyy..geram betul aku..!
Ingat kau senior kau punya suka nk wat pe pn ey....
Kau tengok la nanti..Kau dah kena sendiri baru kau tahu cmne rasa..

Aku tengah tidur besok pepagi aku ada kelas nk bangun pagi..
Yang kau boleh nk menjerit-jerit kat sebelah katil aku..
Nak kata gila aku rasa kau waras..
Dah macam tak paham bahasa orang ada kelas pagi..
Kau boleh r aku balik kelas pun terbongkang kat tempat tidur lagi..
Pikir r sikit perasaan orang..
Kata senior kan.. !!

Pastu tadi balik kelas..
Ada lagi kau kat bilik aku..
Dah tak reti balik bilik agaknya..
Bukan tak boleh datang.. p agak-agak r kan..
Aku rimas r ramai-ramai dalam bilik..
Dengan kau memekaknya lagi..
Tolong sedar sikit boleh tak...kitorang owner bilik pun tk de macam kau tau tk..!

Petang tadi pulak..
Dah la aku tengah sakit hati ngn kau..
Pastu boleh buat aku angin lak..
Haishh.. sabar jela aku ngn kau nihh..
Kau jangan sampai aku cakap kau bukan-bukan t..
Aku diam..tak paham bahasa lak..!
Susah kalau dah rasa diri dia besar dari kita nihh..

Dia boleh cakap tadi..
"Member aku kan tak pandai main komputer r..
negok-negok..patut r pakai lappy acer je..HAHA.."
Aku panas betul laa...!!!!
Kau ingat laptop kau bagus sangat ke..
woii.. laptop mahal p kalau orang yang macam kau yang guna,,.
Tak guna jugak laaa!!
Kau tahu tak windows laptop kau tu kann...
Zaman-zaman dulu punya kau tau tak..
Kalau aku malu r jadi kau..
Bercerita bukan main lagi.. p kau sendiri pun tak betul..

Bebual lebih r kau! Kau tak payah datang bilik aku lagi lahh.. Tak suka betul aku !!
Pepagi aku nak gi kelas..menyemak je kau tau tak aku nak lalu..
Kau tudur kat tengah jalan..!
Lagi-lagi aku nak bukak almari..terkepit-kepit aku nak amek baju..
Menyusahkan betul la kau nihh!!!!!
Tidur la kat bilik kau!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...