Search This Blog

Salamku !

Friday, March 4, 2011

my bornday !

1 march 1 9 9 2
birthday aku
terima kasih ma abah..
jaga kaklong dengan penuh kasih sayang..
and syukur Alhamdulillah dipanjangkan umo..
doaku agar kau kekalkan imanku
moge dapat jadi orang yang diredhai olehMu..

Tahun 2011 nihh..
kali pertma aku celebrte kt University nihh..
klu dlu jz kt umah..
clbrte ngn family je..
sekrang ngn kwan-kawan,..
sorry ma abah kaklong tk dapat balik.. :)







siti sarizah
my senior
dip bsness stdies :)

anis izzati
my roomte
bchelor in finance :)
anis farhah
my roomte
dip information mngment :)


nurul fashihah
my roomte
dip information mngment :)



izzati sabry
my best friend !
dip cmpter science:)




terima kasih banyak-banyak kt dowg nihh..
clbrte bfday aku..
to mster mind (izzati sabry)
thankz a lot!!
terharu sangat-sangat..
da tk tau nk ckp pe..
but aku mmg happy sangat!!
hadiah yang paling besar tahun nihh yang aku dpat dr korang semua..
sayang kamu semua!
harap hubungan kita berpanjangan hingga akhir hayat..
thank again..!!






















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...