Search This Blog

Salamku !

Monday, April 18, 2011

17 April 2011 ( Dinner Bersama Komander )

sorry la ye sebenarnya yang pergi ramai..
tapi sempat bergamba ngn dia je..
:x hehe..
Aku rasa cm best gle malam tadi..tk tau npe..
myb sebab baru first tme keluar jln2 kt lua dan
bukannya dalam uitm nihh..ngn si dia .
sangat2 best smpai aku rasa cm tk nk balik..hahah..
cm nk berkepit ngn dia je 24 hours..

Malam tuhh aku cm mlu2 lak nk bergurau senda ngn dye..hehe..
mmg aku malu sangat sebenarnya,
tapi saje je wt muka cm tk tau malu..
siap kena sound ngn kmnder brass band..
"alaa sporting la cket " katanya..
dh laa aku sorang je part 2 kt situ..
semua part4 komander..
mne aku tk segan..

Komander tu semua peramah and aku pn ad jgak yg kenal..
sebab dulu aku masuk kesatria 1,diorang tu jgakla conducted kami yg part1 tme tuhh..
yg lain2 uhh ad yg aku kenal tme aku joined KARISMA..
so tk de la aku cm tk kenal sgt kn diorang nihh..
diorang pn aku rasa la boleh terima kot aku ad kt situ..
teman eyan tu kn..

Tahniah pada my sayang,,.
kerana telah dinaikkan pangkat..
urm...dinaikkan jadi pe eykk??
lpe lak..KMBy kott.. hehe...

Malam tadi kalau nk tau..
first tme aku makan burung puyuh..hhehhe..
aku mg tk pena mkn..
sbb burung cantik sangat..
tk smpai hati nk makan..

Si Shah lak suruh aku masuk komander lak..
memang tk laa..
da la busy semacam je jadi komander..
lagi satu klau aku da msuk komander nnty..
asyik tengok muka eyan tension marah budak-budak..hahah..
tk nk la aku..ngn aku2 tnsion nnty...hehe..

sayang mohamad affeeyan sangat-sangat!!!


lpe lak..KMBy kott.. hehe...
{
  sorry..bukan KMBy..
  KMDy laa.. :)
  Komander Madya Mohammad Affeeyan Abu Hassan..! :)
  sorry..hehehe...
}





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...