Search This Blog

Salamku !

Wednesday, April 20, 2011

orang tuaku !

Bila time exam cm nie..
asyik nak menitis air mata je..
ma abah..kaklong da buat sehabis baik..
doakan kaklong berjaya..
kejayaan nie semua untuk ma abah..
kaklong nak ma ngn abah happy dengan kaklong

Bebual ngn mk aku tadi pn kjap je..
tk bley lme2..
rasanya cm nk menangis je puas-puas..
aku tknak hampakan diorang..
tanpa ma ngn abah kaklong tkde kt sini..
ampunkan segala kesalahan kaklong..
doakan kaklong ngn adik berjaya!

haishhh..kadang-kadang aku cm tkut tk
dapat nak bahgiakan ma bpak aku..
selagi aku mampu aku akanbuat ygterbaik untuk diorang..
sayang Halijah Majid and pasangan hidup sampai akhir hayatnya Mustapha Ismail!!
selagi kaklong hidup kaklong akan cuba untuk penuhi segala permintaan ma abah
and buat kamu semua bahagia..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...